Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vzdělávacích potřeb všeobecných sester v Psychiatrické nemocnici Bohnice
Hrášková, Jana Magdalena ; Jaroševská, Elena (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je otestováním specifické metodiky zjistit a následně analyzovat vzdělávací potřeby všeobecných sester v Psychiatrické nemocnici Bohnice (PNB). Specifickou metodikou je myšlen dotazník, který byl sestaven na základě Metodiky vzdělávacích plánů, za jejímž vznikem stojí společnost HESTIA a. s. v čele s PhDr. Jiřím Tošnerem. Cíl práce lze rozdělit na dva podcíle, jeden podcíl se týká otestování této metodiky ke zjištění vzdělávacích potřeb všeobecných sester v PNB, druhý podcíl se zaměřuje na samotné zjištění a analýzu vzdělávacích potřeb. Teoretická část práce se opírá o řadu publikací vzniklých v průběhu 20. století, které přibližují problematiku psychiatrie jako celku, zároveň bude představeno povolání sestry v oboru psychiatrie z hlediska jejích kvalifikačních předpokladů a kompetencí, které jsou nezbytné k tomu, aby sestra poskytovala kvalitní péči. Prostor bude věnován Psychiatrické nemocnici Bohnice, její historii, organizační struktuře a vzdělávání poskytované nemocnicí. Výzkumná část práce se opírá o dotazníkové šetření rozšířené o polostrukturované rozhovory s vybranými experty. Klíčová slova Analýza vzdělávacích potřeb, Psychiatrická nemocnice Bohnice, všeobecná sestra, sestra pro péči v psychiatrii, měkké dovednosti, totální instituce, stigma, preterapie, metodika...
Analýza vzdělávacích potřeb (výzkum)
Charvátová, Eva ; Reichel, Jiří (vedoucí práce) ; Šnýdrová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávacích potřeb na oddělení call centra v konkrétní společnosti. Cílem analýzy bylo zjistit příčinu nedostatečného výkonu v oblastech, které se přímo týkají vzdělávání v této společnosti. Postupně je uvedeno hledání klíčových oblastí pro výzkum a tvorba výzkumné otázky, kterou je informovanost pracovníků o vzdělávání. Následuje rozhodnutí o kvalitativním typu výzkumu a metodách sběru dat, jako je dotazování formou dotazníku, skryté pozorování a studium dokumentů. Získaná data jsou transkripována a kódována tak, aby bylo možné je analyzovat. Práce ukazuje, že informovanost o vzdělávání není v této skupině pracovníků dostatečná ani stejnorodá. Navrhovaný další postup obsahuje okamžitou změnu komunikace a struktury plánovaného vzdělávání, v delším časovém horizontu je pak nutné provést novou, komplexní analýzu. Práce popisuje nejen postup doporučený odbornou literaturou, ale i skutečný průběh celého procesu včetně změn, které si vynutil provoz call centra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.